Då leverantören av vårt nuvarande dokumenthanteringssystem Safe-Doc kommer att avveckla sitt system, kommer vi på SOLOM att behöva hitta en ny lösning för vår dokumentationshantering. Detta kommer att vara en lång process med bland annat en tidskrävande upphandling, som inte är påbörjad ännu. När det arbetet väl drar igång kommer vi att ta fram en implementeringsplan, samt löpande dela information kring vad som händer.
Dina synpunkter är viktiga för oss!
Inför detta arbete vill vi involvera dig som medarbetare för att kartlägga de behov och önskemål som finns kring dokumentation i våra verksamheter. Vi vill veta vad du och dina kollegor tycker är viktigt och har behov av, inför att vi så småningom ska starta arbetet med att hitta det bästa sättet att kunna möta våra behov framöver.
Formulär att fylla i
Nedan har vi sammanställt ett formulär med några frågor för att kartlägga de behov och utmaningar du som medarbetare möter i dokumentationsarbetet. I formuläret finns möjlighet att lämna såväl individuella/personliga som verksamhetsmässiga önskemål. Observera dock att detta är en informationsinhämtning, och vi kan inte garantera att alla önskemål kommer att tillgodoses, men vi är mycket tacksamma för all input.
Formuläret kommer att vara öppet under en månad, den 20/6 är sista dag för att lämna svar. Ta chansen att vara med och lämna din input!